Saturday, April 25, 2009

:.BaLIK KaMPunG.:

Dah 2 minggu x update blog..berjuta2 pelayar yang masuk blog ni sory la kalu tgk sama jerk isinya..hahhaha..sure makan hati azwan ali kalu baca ni...

last week aku balik kampung coz got urgent called said my tok kene strok..half of her body dah x bleh gerak...huhuhu...so, aku,my brother n my kakak straight balik kampung on friday morning..(Before that pergi putra jaya antar borang MOSTI yang ado dulu).Kitorang bertolak kul 10 am after pergi MOSTI..semayang jumaat atas highway la..aku terpaksa drive balik coz abg aku mengantok je kejenye..huhu..at 3.00 pm we already arrive at my kg...kampung sungai kasai...

Sampai kat umah lepak2 manja bersama mak aku dulu and pergi tgk tok..Abah aku plak demam at that time..huhuh..Sian aku tgk Tok...dah x bleh cakap and makan pun da x bleh..minum air susu jerk..dulu kalu aku balik kg selalu dok sembang ngan aku..huhuuh...My brother sampai nangis tgk tok n his wife nasib baik kental skit...kalu tak suma nangis..Aku???And at that time..all my abang suma balik kg tgk tok..kitorang panggil dr nak masuk tiub dalam hidung,but tok refuce x bagi..dia guna isyarat tangan tolak tangan dr tu..so, cannot la..

so kepada berjuta2 pelayar..please pry for my tok..amin

3 comments: