Monday, April 27, 2009

:.MOtiP TAG-TAG??.:


1.Anda rasa anda hot?

-releven ke soalan ni...untie sebelah umah aku hot..pagi-pagi joging je

2.Upload gambar kegemaran anda


-awat gambaq tu dok kat atas...aku x reti nak adjust dah..paham2 sendiri lol

3.kenapa anda suka gambar itu?

-wah..nak emo skit..ini la the best thing in my life...last day for diploma, having mandi manda at bukit hijau and I'm starting to find somebody..tapi..."aku mengaku kau bukan yang pertama..tapi aku berjanji kau adalah yang terakhir"cepat dialog sapa ni..jangan wat andaian bagai..

4.Bila kali terakhir anda makan pizza

-pizza?? apa tu..chek orang kampung..dok besa makan roti nan ja..tapi mesta ada ayam tandori

5.Lagu terakhir yang anda dengar.


-cinta ini version hafiz af7.kalu version tok ti aku x dengar

6.Apakah yang anda buat selain selesaikan tag ini?

-baca forum cari..bahan ilmiah

7.Selain dari nama anda sendiri,anda suka dipanggil dgn nama apa?

-vince..heheeh..dolo2 ada org penah panggil ye..kalu shaberry chik..mintak maap ye..I x suke

8. Tag lagi 6 orang dengan hati yg terbuka tanpa rasa kekesalan. Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori.

-malas aku..aku rasa kekesalan


1 comment:

  1. aku mengaku kau bukan yang pertama..tapi aku berjanji kau adalah yang terakhir... yo-yo ayat ni??? sape tu??? kue ke kama??? wakakakakakakaka...

    ReplyDelete