Monday, April 13, 2009

NeW MoNDaY..

Today,aku bangun awal skit compare to hari biasa..biaso la semangat monday..
semlm semangat nak tgk abp08 sampai aku p umah mujahid nak tgk scrin tv besaq..intro with diva anita mmg my eyes x berkelip2 tgk muka dia...botoks ke ape...aih rumah kata pegi kubur kata mari kak nita oii...aik..da jd mcm zubir plak..heheheh..but i like performance by stacy..nasib baik dia menang..tapi aku x puas ati la..si mawas tu menang...makcik-makcik dok undi dia lg kot..overall, tah la abp taun ni..aku malas nak komen byk2...dosa da menimbum nak tambah dosa lagi...baik aku story benda lain..

ok apa aku nak harini..my target for today to finish my pcb design...hopefully bleh la..tapi mcm2 masalah nya bila nak buat pcb
1. still got the problem between line connection...ada yang touching..
2. apahal la aku bukak plastik uv tu awal2..last2 da x lekat copper dia..
3. got d problem to print the protel design..da la hari minggu aku dihabiskan wat design2 ni..but then x tau nak print lak..nasib baik technician tolong walaupun dgn muka kereknya..

p/s:thanx to siti coz help me amik ketas transperence tuk print pcb...hheheh...selamat duit aku rm 10..

finally, with all da problem face...aku berjaya finishkan nya..tapi x tebuk lagi...x po la esok aja..

petang plak...lunch with my paksuman at dataran cendiakia..aku mintak tolong paksuman to be my guranto for mosti scholarship..aish bagai2 plak mosti ni...proses penghantaran borang pun da rm130...bila nak dapat duit???YANG ADO...

to settle MOSTI punya perjanjian aku n aneng g buat mediacal checkup...seb baik cepat..
bagai2 nak check...yg penting berat aku 70kg..ishk2..tang mana mai 5 kg tu...aku pun x tau...nak kata boroi..perut aku mmg sedia flat..ops..fakta ye bukan auta...petang aku settlekan Mosti ja..then jumpak makcik bibah to be my saksi..kan aku da kata bagai2...
so kalu sapa nak mintak mosti..pkir2kan la...hahah

okeh lol...aku nak study skit..esok nak jumpa mama le..
chow....

4 comments:

  1. oit, kak nita tu feveret i tau... "kak nita sayang u all"... stacy la ni always perform best... x baik panggil dia mawas... yg penting nabil menang... aksi peluk memeluk mmg mengancam... hidup nabil... idup org n9..

    ReplyDelete
  2. haa.. apa lg? ucap tima kasih ja? belanja la.. double dr harga transparency tu. xmo la mnt lebey2 sgt.. nnt org xbg.. hehehe..

    zackque: hmmm... org seremban xcuti ke? bkn ke nabil umum cuti aritu? hehe..

    ReplyDelete
  3. hahaha...nak menyebok jugak. nabil sangat sweet...mueeheheheh..boleh pulak tiru jamal abdillah.bengong.

    ReplyDelete
  4. z...ishk bangga sangat ngan nabil yang ado tu..kejap je glamer tu..heheheh

    ct..harimau mati meninggalkan belang...manusia mati meninggalkan budi..hehehhe

    dla...sweet ke nabil tu??

    ReplyDelete